Saturday, December 24, 2011

Featured on Hero Arts social club

J'ai eu la surprise récemment de retrouver sur le blog de Hero Arts les ATC que j'avais faites en juillet sur le thème du café. Ma copine Laurence (alibaba) m'avait montré comment faire un fond en brou de noix et je m'étais tout de suite dit que ca irait bien avec ce tampon d'un gobelet de café Hero Arts dont je ne m'étais encore jamais servie.

Hero Arts made me a surprise lately. They featured  the ATCs I made in July on the coffee theme on there blog lately. My friend Laurence (alibaba) had taught me how to make backgrounds with walnut stain and it made me think about this Hero Arts coffee cup I had never used yet.

Ca avait donné ça :
Here is what I came with:


Merci Hero Arts pour la publication et pour le digikit reçu en cadeau ! Et merci aussi à Laurence !
Thank you Hero Arts for being featured on your blog and for the digikit! And thank you to Laurence too!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments! They are much appreciated!

Related Posts with Thumbnails